פצעונים הם תמיד הפתעה לא נעימה ומבאסת. עם זאת, לעתים קרובות הם נגרמים על ידי גורמים חיצוניים וניתן לטפל בהם ולמנוע אותם בקלות. להלן הדרכים היעילות ביותר להיפטר מאקנה אחת ולתמיד- 

10 גורמים נסתרים שגורמים לנו לאקנה ודרכים טבעיות וקלות לטיפול בבעיה.

By The writer

September 23, 2019

פצעונים הם תמיד הפתעה לא נעימה ומבאסת. עם זאת, לעתים קרובות הם נגרמים על ידי גורמים חיצוניים וניתן לטפל בהם ולמנוע אותם בקלות.

להלן הדרכים היעילות ביותר להיפטר מאקנה אחת ולתמיד- 

אקנה בגב ובכתפיים

© pixabay © pixabay © depositphotos

אקנה בגב ובכתפיים יכול להיגרם כתוצאה מרצועות תיק הגב או מלבישת בגדים סינטטיים צמודים מדי. אם יש לך פצעונים אדומים קטנים זוהי יכולה להיות ריאקציה או אלרגיה לחומרי ניקויי בסביבתך, בנוסף, המעט באכילת מזונות עתירי שומן שעלולים להחמיר את מצב האקנה. 

אקנה באיזור החזה

 

© Pixabay © פיקדונות תמונות © פיקדוני

הסיבה הנפוצה ביותר לאקנה בחזה היא תגובה אלרגית לאבקת כביסה או ג'ל רחצה . פצעונים כאלה יכולים להופיע גם כתגובה למשקאות קרים, תבלינים ופירות ים.

אקנה בצוואר

 

© pixabay © depositphotos © depositphotos © depositphotos

צווארון הדוק עלול לרדד את עורך ולגרום לפצעונים. אקנה בצוואר יכול להתפתח גם כתוצאה של אלרגיה לשמפו שלך. סיבה נפוצה נוספת לפצעונים בצוואר היא אכילה מופרזת של מתוקים

נשק

 

© Pixabay © פיקדונות תמונות © פיקדוני

בעיות במערכת העיכול, תגובות אלרגיות לחומרי ניקוי ואף נטילת אנטיביוטיקה יכולות לגרום להופעת פצעונים אלו. אם אתה הולך לבריכה, לסאונה או לחדר כושר לעיתים קרובות מדי, יתכן שנתקלת בזיהום פטרייתי שהתפתח לאקנה.

פצעונים ברגליים

 

© depositphotos © depositphotos © depositphotos © depositphotos

היגיינה לקויה ובגדים סינטטיים הדוקים הם הסיבות השכיחות ביותר לאקנה ברגליים. פצעונים יכולים להופיע גם לאחר הגילוח עקב שימוש בסכין גילוח ישן או אם מגלחים כנגד כיוון צמיחת השיערה.

תגובות: