כידוע לכולנו, ילדים ובני נוער יכולים למרבה הצער להיות אכזריים במצבים כאלה, לכן כאשר ילד באוטובוס ניגש אליה פתאום הילדה הכינה את עצמה לכך שהוא הולך לצחוק עליה.

מצמרר

הצעירה קיבלה את המחזור הראשון שלה באוטובוס ואחד הילדים מיהר לגשת אליה וללחוש לה מילים שגרמו לה להלם

By The writer

October 11, 2019

מיניות יכולה להיות מרגשת אך גם מביכה עבור בני נוער. למרות שהם סקרנים ללמוד כל מה שיש לדעת מעטים מהם באמת רוצים לשבת ולנהל את השיחה המביכה עם ההורים שלהם.

לבנות יש דאגה נוספת: המחזור שלהן. בנות נוער לא רוצות להיות הראשונות או האחרונות בכיתה שמקבלות מחזור, וכשהוא לבסוף מגיע, לעתים הוא תופס אותן לא מוכנות.

לרוע המזל, עבור נערה צעירה אחת, זה בדיוק מה שקרה. כשחזרה יום אחד הביתה באוטובוס מבית הספר הופיעה נקודה אדומה בחלק האחורי של מכנסיה. לרוע המזל, לא רק היא הבחינה בכך.

כידוע לכולנו, ילדים ובני נוער יכולים למרבה הצער להיות אכזריים במצבים כאלה, לכן כאשר ילד באוטובוס ניגש אליה פתאום הילדה הכינה את עצמה לכך שהוא הולך לצחוק עליה.

אבל במקום לזרוק הערה עוקצנית, הוא אמר משהו שהביא את אמה של הילדה לשתף בהמשך את סיפור המדיה החברתית, 

הילד ראה מה קרה והחליט לגשת לבחורה. אבל הוא לא היה שם כדי להביך אותה יותר – להפך, למעשה, הוא הציע לה את החולצה שלו כדי שתוכל לקשור אותה סביב מותניה.

בהתחלה, הילדה הייתה נבוכה עוד יותר והעמידה פנים שהכל בסדר. אבל הילד התעקש. לבסוף היא קיבלה את החולצה בהכרת תודה והצליחה בזכותו לרדת מהאוטובוס מבלי להרגיש נבוכה.

Flickr/Sarebear:)

האמא של הילדה שיבחה את הילד ואת אמו

אמה של הילדה לא רק שיבחה את הילד על המחווה הנפלאה שלו, אלא גם את אמו מכיוון שגידלה את בנה להיות צעיר כל כך נפלא.

אנו שומעים כ"כ הרבה סיפורים שליליים על בני נוער כיום כך שלשמוע על מעשה כזה חיובי גורם לליבנו לשמוח.

לאחר שהאם פרסמה את הסיפור בקבוצת אמהות בפייסבוק הסיפור החל להפוך לויראלי והילד זכה לשבחים רבים על התנהגותו הבוגרת והעוזרת.

Pixabay