האנשים שלא גובים תשלום מאנשים קשי יום, מניצולי שואה וכאלו שצריכים עזרה ברגע האחרון

ויראלי

הצדיקים שלא גובים תשלום לאוכלוסיות החלשות

By The writer

February 13, 2020

"איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא"

אימי התקשרה אליי ואמרה שדלת ביתה עושה בעיות. פניתי לעמיחי בן שלוש מקבוצת "למען עכו" (שדואגת לעשות רק טוב לתושבי עכו הנזקקים)

שאלתי אם יש לו מנעולן אמין וטוב כדי שיטפל בדלת של אימי מבלי לספר לה סיפורים ולעבוד עליה שהרי היא כבר בת 80, ניצולת שואה שעברה המון בחיה ואין לה אמון באנשי מקצוע.

עמיחי הפנה אותי למנעולן בשם עידן גרשון. עידן הגיע אל אימי בשעות הערב תוך שעה, תיקן את הדלת, החליף צילינדר, והכל בשירות אדיב.

לאחר שסיים את עבודתו, התקשר אליי ושאל האם אימי ניצולת שואה. כאשר עניתי בחיוב , שלח לי את הקבלה המוצרפת, בה כתוב "תרומה ניצולת שואה"

אימי התקשרה אליי בחנק ודמעות של שמחה וסיפרה לי על טוב ליבו, אמינותו ואדיבותו. שנזכה לראות עוד אנשים כאלה!

"לניצולי חינם אני לא גובה תשלום"

היי, חייבת לשתף אתכם

אנחנו שלוש בנות היינו בדרך ליציאה של יום חמישי, נוסעות מאשקלון לכיוון תל אביב…פתאום ריח של דלק. המנוע מגמגם עוצרות לבדוק, הרכב נתקע, לא מניע.

באמצע כביש חשוך(באר גנים) פשוט הרכב תקוע!

עשרות רכבים עוברים ואף אחד לא עוצר, גם לא לבדוק למה עומדות בצד…3 בחורות צעירות..ואף אחד לא עוצר!!! אחרי חצי שעה של המתנה הגיע המלאך הזה, שמו אלעד לוגסי, היחיד מבין עשרות רכבים שעצר, בדק, תיקן, עזר ולא הלך עד שנסענו בבטחה….אז תודה רבה אלעד לוגסי היקר ושתהיה לך שנה טובה מלאה במעשים טובים🙏🏻

הרגיש שליחות לעזור לנו

עשה לנו את השבת!!!!!

עברנו דירה לגילה, הגענו לבית וראינו שהיונקרס תקול. חיפשנו טכנאי גז והגענו לאבי, הגבר שבתמונה! אבי הגיע, תוך 3 דק' סידר את התקלה, העין המקצועית שלו מצאה עוד כמה דברים שלא היו בדיוק כמו שצריך אז הוא קפץ רגע לאוטו "להביא רגע משהו"

סידר לנו את התנור, תיקן את הלוח חשמל והכל בחיוך ומקצועיות מרשימה!!!! "זהו סיימתי, תהנו שיהיה חורף חם" וואוו תודה ענקית אני ואשתי עומדים מולו מתמוגגים מהמקצועיות של האיש, לא ידענו מה יגיע עוד רגע… כמה מגיע לך?

"זה המעשה הטוב שלי לפני שבת, אם יהיה לכם חם בשבת זה השכר הכי טוב שלי" המומים ומרוגשים ניסינו להתווכח לשווא, הוא יצא מהבית בצעקת שבת שלום. רדפתי אחריו בשביל לצלם את התמונה ולספר לכם שיש בן אדם סופר מקצועי, נשמה טהורה שקוראים לו אבי. ואם תחפשו טכנאי גז – יש לכם כתובת!