לדברי מדענים, רק כמה מינים מסוגלים ליצירת חברות כגון  סוסים, פילים, דולפינים, ועטלפים. עם זאת, ישנן דוגמאות רבות של בעלי חיים מחוץ לרשימה זו התומכים זה בזה ונהנים זה מזה.

בעלי חיים

16 תמונות מתוקות אשר מוכיחות כי בעלי חיים יכולים להיות חברים טובים גם כן!

By The writer

June 24, 2020

לדברי מדענים, רק כמה מינים מסוגלים ליצירת חברות כגון  סוסים, פילים, דולפינים, ועטלפים. עם זאת, ישנן דוגמאות רבות של בעלי חיים מחוץ לרשימה זו התומכים זה בזה ונהנים זה מזה.

ניסינו לאסוף דוגמאות לסיפורים מרגשים באינטרנט כדי להראות כמה חיות יכולות להיות אוהבות ואכפתיות. מוזמנים לצפות ברשימה עד הסוף בכדי לקבל את המנה היומית שלכם של חמידות!

 

#1 גדלו יחד ומאז החברים הכי טובים:

© sunbolts / reddit

#2 שני גורים תועים בווייטנאם שאומצו על ידי נזירים:

© SidiusFate / imgur

#3 קרנף תינוק וכבשה קטנה:

#4 החתולים הבאים היו בלתי נפרדים מגיל קטן:

© denden90 / imgur

#5 חתול ושועל משחקים יחד:

© standstrong / imgur

הזוג המוזר הזה זוהה על ידי דייג על שפת אגם "ואן" בטורקיה. הדבר הכי חמוד הוא שהם כבר  משחקים יחד מספר פעמים.

#6 מערכת יחסים מוזרה בין חתול לעכבר (!):

האם ידעתם שחולדות וחתולים יכולים להיות חברים? זה בדיוק המקרה עם "גלקסי" ו"ברני". כאשר ברני, החולדה, הופיע במשפחה, הוא התחיל מיד לעקוב אחר "גלקסי", לחתול לא היה אכפת! עכשיו הם משחקים וישנים יחד, והם באמת בלתי נפרדים.

#7 הפיטבול הבא, סוחב את חברו העיוור בטיולים:

כש"קריסטינה הלפר" לקחה את "טיטו",כלב צ'יאהווה חולה, בן 16, היא לא ידעה כמה הכלב יתמלא באושר. פרנק, פיטבול שקריסטינה אימצה לפני כמה שנים, מיד אהב את טיטו. כשטיטו התאושש ממחלתו, הוא התחיל לצאת לטייל עם פרנק, יושב בנוחות בנרתיק צדדי קטן על גופו של חברו.

#8 כלב ואווז בלתי נפרדים:

© FitssLife / reddit

ברווז בשם "רודי" באמת מחבב את החבר הכי טוב שלו, כלב מסוג גולדן רטריבר בשם "ברקלי". לדברי בעליהם, הם פיתחו את ידידותם ממערכת יחסים של אהבה ושנאה, ובתחילה נהנו לרדוף אחד אחר השני. עכשיו, רודי אינו מאפשר ל 7 הברווזים האחרים שגם הן גרות עם המשפחה, להתקרב לברקלי.

#9 הכלבים שממש אוהבים לחבק אחד את השני:

© beesbuzzlots / reddit

#10 לטיול יצאנו..

© Slippeeryyy / reddit

החתול בן השמונה והגור בן ה -11 נסעו יחד עם בעליהם שלקח אותם לטיול הראשון שלהם ברחבי הארץ. לדבריו, הנסיעה היתה מדהימה, ושני בעלי החיים הסתדרו מצויין יחדיו.

#11 הצמד המגניב: החרדון המזוקן (הדרקון המזוקן) והחתול:

החרדון המזוקן, "צ'ארלס" והחתול בשם "בייבי" נהנו רבות בחברתו אחד של השנייה. צ'ארלס נהנתה מהחום שיש לבייבי, ולבייביי רווח מאוד מהמרקם של החרדון. למרבה הצער, צ'ארלס נפטר ב2016.

#12 הבלתי נפרדים: חברים להרפתקאות:

"הנרי" הכלב ו"בלו" החתול חיים בקולורדו ואוהבים לחקור את העולם יחד, הם יוצאים לטיולי תרמילאים עם בעליהם. הצמד ההרפתקני הפך כל כך פופולרי, שניתן אפילו לקנות מזכרות (מדבקות, הדפסים, מגנטים) עם התמונות שלהם עליהם!

#13 כן, הזוג הבא זה זוג מוזר:

© amaterasu_is_op / reddit

סיפורם של בעלי החיים האלו הוא באמת עצוב: "באלו" (דובי שחור צפון אמריקני), "שֶר חָאן" (נמר בנגלי) ו"ליאו" (אריה) חולצו ב -2001 מסוחר סמים שהחזיק אותם כחיות מחמד כשהיו רק בני כמה חודשים. השלישייה עברה למקדש בעל חיים בשם "ארק נוח". לצערנו נפטר ליאו ב -2016, אבל באלו ושר חאן עדיין ביחד.

#14 כלב, וחברו התוכי- כן כן.

© ninjago24k / imgur

קשה להאמין, אבל הגולדן רטריבר הידידותי הזה בשם "בוב" הוא החבר הכי טוב של 8 ציפורים ואוגר, כולם גרים באותו בית. ואפילו לא נראה שאכפת לו כאשר החברים שלו מתמרחים על כולו. הם לעתים קרובות גם לוקחים תנומות יחד.

#15 חשבתם שראיתם הכל? הנה חתול שאוהב לרכב על סוס:

© champyandmorris / facebook

הסוס, "צ'אמפי" והחתול, "מוריס", אומצו שניהם על ידי בעליהם, והם הפכו במהרה לבלתי ניתנים להפרדה. צ'מפי התחיל לטפח את מוריס, ואחרי שבוע של התרגלות לסביבתו החדשה וחברו החדש, הרגיש מוריס בטוח דיו לקפוץ על גבו.  זוג מקסים זה לעתים קרובות הולך לטיולים ארוכים יחד ויש להם חבורה גדולה של מעריצים באינסטגרם ובפייסבוק!

אז איזה זוג הכי אהבתם? שתפו אותנו 🙂

קרדיט: Preview photo credit SidiusFate / imgur , BRIGHTSIDE

תגובות: