ויראלי

בעלה מכה אותה כל יום. מתי שהמובילים הגיעו? זה מה שהם עשו…

By

December 07, 2020

כפי שאתם יודעים, מערכות יחסים בהן מעורבת התעללות אינן משאירות רק צלקות גופניות, לצלקות הרגשיות הנותרות יכול לקחת חודשים ואפילו שנים כדי להחלים. וכאשר אישה חיה עם גבר מכה ומתעלל, לנסות לצאת מהסיטואציה עשוי להיות מורט עצבים במיוחד. היא צריכה לקחת את ילדיה, לארוז את החפצים שלהם, למצוא בית חדש ולשלם עבור ההובלה. כל אלו לבדם יכולים למנוע מנשים להימלט מן הגיהנום בו הן חיות.

אך חברת הובלות מקליפורניה החליטה לפסוע צעד אחד קדימה במטרה לסייע לקורבנות לאלימות בבית. מובילי חברת "ראש בשר" מציעים חבילת מעבר לשורדות התעללות – ללא שום חיוב!

חברת ההובלות, אשר נוסדה בשנת 1997 ע"י סטודנטים אתלטים, חברה לאחרונה עם ארגון ללא מטרות רווח שמטרתו לסייע למניעת אלימות בבית בשם "הרועה הטוב" כדי לסייע לאלו הנמלטים ממצבים רוויי התעללות, ומציעות מעבר דירה בחינם.

"מובילי "ראש בשר" יעבדו ישירות עם הארגון כדי לאתר את אותן סיטואציות אלימות ולספק שירותי מעבר ללא עלות", אומר דובר החברה. "לא רק ששירותים אלו יסייעו לקורבנות אלא גם יש להם השפעה ישירה על עובדי חברת "ראש בשר" – המורכבת רובה ככולה מאנשים צעירים שמאמינים כי גברים אמיתים לא מכים נשים, גברים אמיתים עוזרים במקום".

"קשה לדמיין אישה וילדיה המנסים לארוז את חפציהם ולברוח טרם יחזור הבעל המתעלל הביתה", אומר יו"ר החברה אהרון סטיד.

"חברת מובילי "ראש בשר" מורכבת מאנשים צעירים שמאמינים כי גברים אמיתיים לא מכים נשים, גברים אמיתיים עוזרים לאלו במצוקה"

מה דעתם על דרך זו כדי לעזור לאלו הזקוקים לעזרה?

שתפו את מחשבותיכם על חברת ההובלות, אותה "השומרוני הטוב", בתיבת התגובות בהמשך!

תגובות: