ויראלי

הבחורה הזו בגיל 24 שקלה 300 ק"ג – עכשיו תראו את המהפך המדהים שהיא עברה לאחר שהורידה 121 ק"ג

By

December 09, 2020

אמבר ראשדי כל חייה שקלה הרבה. אבל השיא הגיע בגיל 24, המצב החמיר וזה כבר הלך רחוק מדי.

היא שקלה 300 ק"ג וכבר לא יכלה לטפל בעצמה. המצב היא מאוד קשה ובשלב הזה היא עברה לגור עם ההורים שלה כדי שהם יוכלו לעזור לה.

היא ידעה שעליה לעשות שינוי ושהיא לא יכול לחיות כך עוד. בן זוגה, ראודי, גם כן עודד אותה לעשות את השינוי שכל כך חששה ממנו.

היא הייתה יוצאת מהבית רק כשהיא הייתה צריכה לקנות אוכל, וגם אז היא הייתה תלויה בכיסא הגלגלים החשמלי שלה. כמובן שהמשקל הרב לא השפיע על אמבר רק בצורה נפשית, אלא גם פיזית. היא הייתה צריכה לשטוף עם מברשת ארוכה את הכפלים העבים שנוצרו בעור שלה על מנת להימנע מזיהומים.

בשלבי ייאוש אחרונים וכמוצא אחרון עבורה, אמבר הגישה בקשה להשתתף בתכנית 'חיי 300 הק"ג שלי' כדי לנסות ולהשתלט על המשקל הרב שלה.

באותו השלב, היא אכלה מעל ארבע ארוחות גדולות ביום, בנוסף לממתקים ושוקולדים. ככל שאמבר הייתה יותר אומללה, כך היא אכלה יותר ויותר.

היא הייתה לכודה במעגל אכזרי וקשה וההתמודדות הנפשית והפיזית היו קשות בכל יום שעבר, היא ובן הזוג שלה לא יכלו לשכב בגלל המשקל הרב שלה. חיי המ.י.ן שלהם נשכחו ולא היו קיימים.

אחרי תקופה קשה וייאוש רב, לבסוף אמבר החליטה לעבור ניתוח מעקף קיבה, אך זה לא היה קל עבורה והיא הייתה מלאה בחששות. הסיכונים הכרוכים בניתוח כזה, היו גדולים מאוד בשל המשקל שלה. גם בן זוגה, ראודי, היא מאוד מודאג מהניתוח.

כדי שתוכל לעבור את הניתוח אמבר הייתה צריכה להוריד ממשקלה 10 ק"ג.

אבל זה לא היווה עבורה מכשול, היא הייתה נחושה. היא החליטה לעבור לטקסס כדי להיות קרובה לרופא שינתח אותה. ד”ר נאוזראדן. ובנוסף, היא החליפה את תפריט האוכל שלה לבריא יותר.

כעבור שלושה חודשים, היא הצליחה להוריד 9 ק"ג ממשקלה וסוף סוף יכלה לעבור את הניתוח.

עבור אמבר, זו הייתה התחלת החיים החדשים שכל כך חיכתה להם.

שבעה חודשים לאחר הניתוח אמבר הורידה בסך הכל 40 ק"ג ממשקל גופה.

נחושה ומלאת מוטיבציה, היא החלה לעשות ספורט והתוצאות לא איחרו לבוא, היא המשיכה לרדת עוד ועוד במשקל.

שנה לאחר הניתוח, אמבר פגשה את הרופא לביקורת כאשר היא הורידה בהצלחה 65 ק"ג ממשקל גופה. כמעט ולא היה אפשר לזהות אותה.

ד”ר נאוזרדאן היה כל כך נרגש וגאה בה, והסכים לנתח אותה בעקבות זאת ולהסיר את עודפי העור בגופה.

אמבר המשיכה באורח החיים הבריא שכלל ספורט, אכילה נכונה ובנוסף היא החלה ללכת לפסיכולוגית על מנת שתוכל ללמוד איך להתמודד עם בעיות האכילה שלה בדרך אחרת.

לאחר שנים רבות שבהן אמבר סבלה מדיכאונות רבים, סוף סוף היא הייתה מאושרת שוב.

נותרו לה עוד כמה קילוגרמים להוריד ממשקלה לפני שתגיע למטרה עליה היא חולמת, אבל בהחלט היא נמצאת בדרך הבטוחה והנכונה ליעד שלה.

הסיפור העוצמתי של אמבר מוכיח שאין דבר העומד בפני הרצון. אין דבר כזה אי אפשר, יש לא רוצה. בהחלט מעוררת השראה!

תגובות: