ויראלי

חברה שלי בת 64 וכולן מקנאות בה! אין לה קמטים בכלל. והיא סוף סוף גילתה לי את הסוד שלה

By

December 14, 2020

לא משנה אם את בת 35 ומתחילה לראות סימנים ראשונים של זקנה או בת 55 עם עור שלא ממש גורם לך לחשוף את גילך, סביר להניח שמציאת דרכים להפחית את הקמטים נמצאת בתכניות שלך.

קמטים אפשר לחלק לשתי קטגוריות: קווים עדינים על פני השטח (הנגרמים מחשיפה לשמש) וקמטים עמוקים (הנגרמים מהתכווצות של השריר). טיפול בקמטים הוא בדרך כלל יעיל יותר עבור הקווים העדינים. קמטים עמוקים יותר זקוקים לטכניקות אגרסיביות יותר.

אספירין ומסכת לימון מדוע אספירין? הוא מכיל חומצה סליצילית שזו חומצה נפלאה להסרת תאי עור מתים ולמעשה נכנסת אל תוך הנקבוביות ומנקה אותן. בנוסף אספירין הוא אנטי-דלקתי שיכול להפחית נפיחות של פצעי אקנה וגם להפחית אדמומיות. שלבו אותו עם מיץ לימון, פרי חומצי אשר מכיל כמות גדולה ויטמין C ואתם מקבלים שילוב מושלם.

מרכיבים:

הכנה ושימוש: מוססו את האספירין במיץ הלימון. ערבבו היטב כדי ליצור משחה. שטפו את הפנים ומרחו את המשחה על הפנים והשאירו אותה במשך 10 דקות. לאחר 10 דקות, שטפו את הפנים היטב עם הרבה מים.

מסכת יוגורט, אספירין ודבש יוגורט נכלל ברשימת המזונות הבריאים ובגלל סיבה טובה. הוא עשיר בחומרים מזינים, והוא מהווה מקור מצוין לחלבון, סידן ואשלגן. הוא מספק ויטמינים ומינרלים חיוניים והוא יחסית דל קלוריות.

 מרכיבים:

הכנה ושימוש: פוררו את האספירין וערבבו היטב עם היוגורט והדבש. הניחו מטלית עם מים חמים על הפנים על מנת לפתוח את הנקבוביות. אחרי שהפנים התייבשו, מרחו את המסכה והשאירו אותה במשך 30 דקות. לאחר מכן, שטפו את הפנים היטב עם מים פושרים.

מסכת קילוף מרכיבים:

הכנה ושימוש:  מוססו את האספירין במים כדי ליצור משחה. מרחו את המסכה על פנים נקיות והשאירו אותה במשך 10 דקות. לאחר מכן שטפו עם מים.

תגובות: