ויראלי

נשים, לתשומת לבכן: אלה הם 10 הדברים שמורידים לגברים מנשים – ממספר 7 כל גבר שפוי יברח במהירות הבזק!

By

December 17, 2020

גם אצל הנשים וגם אצל הגברים ישנם דברים שמדליקים אותנו, ומצד שני ישנם דברים שמפריעים לנו, מרחיקים אותנו ומורידים לנו את כל החשק.

נשים לתשומת לבכן: הכתבה הזאת היא במיוחד בשבילכן.

הפעם אני מייצגת את המין הגברי. ריכזתי את כל המאפיינים שממש אבל ממש, מורידים לגברים מנשים. אז נשים שימו לב, אם אתן מוצאות את עצמכן באחד מהסעיפים הנ"ל, אולי הגיע הזמן לעשות שינוי…

אז מהם הדברים שעושים לגברים "טרן אוף" מיידי אצל נשים?

1. איפור מוגזם.

גברים לא אוהבים לראות אישה עם איפור מוגזם על הפרצוף. הם אוהבים את היופי הטבעי שלהן – אז תזכרו: פחות הוא תמיד יותר.

2. נשים תלותיות. גברים אוהבים נשים חזקות, עצמאיות, שיודעות מה הן רוצות בחיים.

אז תזכרו: נשים שדורשות חיזוקים תמידיים, חסרות ביטחון, שלא יודעות לעמוד על שלהן ושזקוקות תמיד לגבר שיהיה לצידן – ממש אבל ממש לא יקרב את הגברים אליהן, אלא להיפך, כל זה יגרום להם לטרן אוף מיידי.

3. ביטחון עצמי מופרז ויהירות. כן, גברים אוהבים נשים בעלות ביטחון עצמי. אבל, יש גבול דק בין נשים דומיננטיות שבטוחות בעצמן, לבין נשים יהירות עם ביטחון עצמי מופרז– זה מרתיע את רוב הגברים.

4. היגיינה אישית. גברים אוהבים נשים מטופחות ושמריחות טוב.

אז נשים לתשומת לבכן: תדאגו לשמור על האסתטיקה ולהריח טוב. אם זה מבית השחי, מהפה או מהאזור הפרטי שלכן- כי הדבר הנורא מכל עבור הגברים הוא אישה עם היגיינה נשית ירודה, במיוחד באזור הקדוש שלכן.

5. קנאה קיצונית. קנאה היא סימן מובהק לאהבה. אך יש הבדל בין קנאה טובה ונורמלית לבין קנאה ברמה קיצונית.

כן, כן הקנאה הזאת שגורמת לכן לכעוס, לאבד שליטה ולחשוש כל הזמן מפני מישהי אחרת שאולי תיקח לכן את הגבר שלכן.

תצאו מזה, הקנאה הזאת לא בריאה ומעידה על חוסר ביטחון וחוסר אמון בגבר שלכן ומרתיעה את הגברים ובצדק. הרי איזה גבר ירצה להיות במערכת יחסים כזאת?!

6. נשים שמדברות על האקסים שלהן כל הזמן. נכון, רובנו מדברים על המערכות היחסים הקודמות שלנו. אבל, כשהנושא הזה עולה על הפרק כמעט כל הזמן וכשאתן מדברות על האקסים לטוב או לרע ללא פילטרים ומשוות את בן הזוג אליהם – אתן עושות את הגרוע מכל, ואין ספק שהגברים יברחו במהירות הבזק.

אז נשים תצאו מזה: נקו את המחשבות מהראש שלכן לגבי האקסים – מה שהיה בעבר נשאר בעבר.

7. נשים וולגריות ובעלות פיוז קצר. כן, מלכות הדרמה, אשר מנבלות את הפה, צועקות, חסרות סבלנות ובעלות מצב רוח הפכפך – ממש, אבל ממש לא עושה לגברים את זה.

8. נשים קרות וחסרות תשוקה בחדר המיטות. כל מערכת יחסים זוגית, חייבת להכיל תשוקה. גברים אוהבים נשים דומיננטיות ומלאות תשוקה בחדר המיטות – בדיוק כמו שאנו הנשים אוהבות גברים מלאי תשוקה.

אז קדימה נשים, אל תהיו קרות. תשמרו על האש הלוהטת ביניכם, כדי לקחת את הזוגיות שלכם למקומות מרגשים ומפתיעים.

9. אנוכיות ולא קשובות. אם אתן אנוכיות ואכפת לכן רק מעצמכן – אז יהיה לכן מאוד קשה לפתח מערכת יחסים עם גבר.

גברים נרתעים מנשים לא אכפתיות ולא קשובות. הם רוצים להיות עם מישהי שתדע להקשיב להם ולא לדבר אך ורק על עצמה – הרי מהו קשר זוגי מבלי היכולת לשתף ולהקשיב לצד השני.

10. נשים לא אותנטיות ולא נאמנות לעצמן. תפסיקו לנתח את ההתנהגויות שלכן, זה יגרום לכן לחוסר ביטחון וירחיק את הגברים במהירות הבזק. תהיו אותנטיות, כנות, נאמנות לעצמכן ובעלות דעה משלכן.

אז תורידו את המסכות ותהיו מי שאתן. הגברים יכבדו אתכן על כך. ואין ספק שנשים אותנטיות ולא מזויפות, הן הכי מושכות בעיני הגברים.

תגובות: