ויראלי

הבחור הזה נמצא מת לאחר ששיתף פוסט פרידה אחרון וקורע לב מחברה שלו

By

December 20, 2020

גבר צעיר פרסם פוסט אחרון וקורע לב בעמוד הפייסבוק שלו לפני שהתאבד.

קירן ליסטר בן ה-20 מלידס כתב לאחרונה פוסט ובו הוא מתאר את הפרידה מבת זוגתו בזמן האחרון.

הפוסט שלו שותף מעל 12,000 פעמים וזכה ליותר מ-23,000 תגובות, ואלפים מתוכם מביעים הלם ועצבות כתוצאה מהמוות.

כך נכתב בפוסט שלו: "אני לא יודע מה לעשות יותר. החברה שלי בשנתיים האחרונות (וכן, אני יודע שאולי תחשבו שזה זמן קצר) החליטה שאנחנו לא מתאימים האחד לשנייה יותר – שנתיים הם זמן רב להיקשר למישהו, להיות שמח בקרבתו. עכשיו אנחנו לא יחד ואני מרגיש שאני לא יכול להתמודד עם החיים ללא האהבה שלה. היא הייתה, ועדיין, הכל בשבילי. אני חושב שלא אצליח להתגבר על זה. אני לא רוצה לחכות ולהתגבר על המצב בגלל שאני יודע שהיא היחידה שגרמה לי להיות מאושר באמת. זו לא אשמתה כלל, שנינו לא התאמנו האחת לשני בסוף. עשיתי המון דברים רעים במערכת היחסים שייתכן וגרמו לזה. מהיום הראשון ועד הסוף, הייתי צריך להיות אכפתי באותה המידה שהיה לי אכפת בזמנים הטובים.

אני מניח שאנשים עוברים הלאה אחרי שהם נפרדים האחת מהשני והייתי עושה הכל כדי לעצור את זה, אבל אין לי שליטה על זה.

אני יודע שאני מתנהג באנוכיות בהתחשב בעובדה שיש לי את שתי המשפחות שלי, הכלב שלי סנופ, הזוחלים שלי והנסיכה שלי (שמה של החברה). אני מקווה שכולם יקשיבו למשאלות האחרונות שלי.

כדי לזכור את הזמנים הטובים שחלקתי עם אנשים ואני רוצה שינגנו את השיר האהוב עלי – "גלגל החיים" מהסרט "מלך האריות". הייתי רוצה שמישהו ישגיח על סנופ עד שהוא יצטרף אלי. הוא השגיח עלי בזמנים הרעים והטובים שלי ואני בטוח שהוא ישגיח על מי שיבחר לטפל בו כשאסתלק.

הרכב והדירה שבבעלותי, שייכת כעת ל(שמה של החברה). השתמשי בחשבון הבנק שלי כדי לשלם על ואת הבגדים שיש לי תוכלי למכור באיביי כדי לקבל עליהם יותר (אל תזרקי אותם, זה חסר טעם). ברגע שיש לך מספיק כסף כדי להשיג מקום טוב יותר, וודאי שאת עוברת לגור בו עם מישהו שאכפת לו ממך. אחד שלא יהיה שם רק לבינתיים, וכשאת עוברת קחי את התמונה מהקיר יחד איתך. בבקשה מכרי את כל החפצים שלי, כמו הקונסולות וכל דבר שעשוי להיות שווה משהו, הרהיטים, ברגע שסיימת איתם, העבירי אותם למישהו שזקוק להם וחפשי אחר מקום לחיות בו. אני מקווה שכולם ידאגו האחד לשני, אל תהיו מדוכאים והעריכו את החיים. המתנות שקניתי ל(שם החברה) נמצאים בעליית הגג, קחי אותן ותיהני מהם בחג המולד. זה מה שאני רוצה, והשקעתי בהן מחשבה רבה.

בעודי כותב את זה, אני מרגיש עצוב ויכול לראות את סנופ מרגיש את הכאב שאני חש בעודו מייבב (זה, או שהוא פשוט רעב, חחח). אני מתנצל בפני כל האנשים שפגעתי בהם, אכזבתי או סתם גרמתי להם לעצב. אם הייתי יכול הייתי גורם לכולם לסלוח לי אבל אני לא אלוהים. עדיין. אני לא מאמין באלוהים, אני פשוט מדמיין מישהו עוצמתי, שלא ניתן להרוס אותו. הלוואי והייתי.

בבקשה פייסבוק, אל תורידו את הפוסט שלי. הסיבה שאני כותב את זה בפייסבוק היא בגלל שאני מאמין שהפוסט הזה יישמש תזכורת לכל האנשים שמחפשים אחר האושר, משהו שאני חיפשתי אחריו במשך כל חיי. אני רוצה שהמשפחה והחברים שלי יקראו את זה וידעו, שאכפת לי. אני אוהב את כולם מאוד. אני בחוץ. כל שאני רוצה הוא שלא תנסו להציל אותי.

בואו נשחק במחבואים אבל לעולם לא נפסיק לחפש אחר אושר אמיתי"

אם אתם מרגישים שאין לכם לאן לפנות, זכרו שישנם אנשים שם בחוץ שיהיו מוכנים להקשיב לכם, לתת לכם עצות ולתמוך בכם כשאתם צריכים. זה כולל את CALMzone שמציעים תמיכה מדהימה לכל אחד.

תגובות: