ויראלי

היא שופכת גולות לקערה מלאה במים וקרח. אבל כשהיא מסיימת? אני חייבת לעשות את זה גם

By

December 21, 2020

שום דבר לא מבליט את ההופעה שלכם כמו תכשיט יפהפה. אם אתם יודעים כיצד להתאים בין השניים, קישוט קטן יכול להוסיף זוהר ולשדרג את המראה הפשוט במהרה, ולהפוך אותו לאלגנטי ומרשים. העונה הזו הטרנד החם בתחום התכשיטים הוא לא רק הצהרה אופנתית רגילה, אלא שרשראות וענקי קריסטל. הם צצים בכל מקום, החל מתצוגות האופנה בפריז ועד לחנויות בקניון המקומי שלכם, ותכשיט איכותי שכזה עולה הון תועפות. במקום לקנות תכשיטים בייצור מסחרי, תוכלו להכין אחד כזה בעצמכם בעשירית המחיר. התכשיטים הללו קלים מאוד להכנה ונראים נפלא אם תעקבו בזהירות אחר ההדרכה שהכין משתמש בשם yoyomax12. בעוד הסרטון נקרא בשם "גולות מטוגנות", בטכניקה עצמה אופים את הגולות בתנור. החום הקיצוני מעניק לגולות מראה ייחודי ומבוקע שמזכיר קריסטל

ראשית, תזדקקו לכמה גולות זכוכית, בכל צבע או גודל, אבל הצלולים שבהם יעשו את העבודה הכי טוב. שימו אותם במיכל בטוח בתנור, כמו תבנית עוגה או מחבת ושימו אותם בתנור. אפו את הגולות במשך 20 דקות בחום של 260 מעלות. בעוד הם נאפים מלאו קערה גדולה במים קרים ושימו קוביות קרח כיון שאנו רוצים להפוך את המים קרים ככל האפשר. ברגע שתוציאו את הגולות מהתנור העבירו אותם בזהירות לקערה. החלק הפנימי שלהם אמור להתפצח במהרה ממש כפי שרואים בסרטון. אם כמה מהם נשברו או התפצחו זרקו אותם. האפקט והמראה המגניב שלהם נגרם כתוצאה מהקירור המהיר של הזכוכית והמעבר בין טמפרטורה חמה לקרה. זה מה שמעניק להם את המראה היפה והייחודי שמשקף ומחזיר את האור יפה יותר מהמצב הקודם בו היו!

אפילו אם תחליטו שלא להכין שרשרת, הגולות המטוגנות ישמשו אתכם לדברים אחרים. תוכלו להשתמש בהם כדי לקשט את האיזור שמסביב לבית, לשים אותם באקווריום או להשתמש בהם ליצירות אמנות. כך או כך, מה שלא יהיה, תהיו יצירתיים ותיצרו משהו חדש!

תגובות: