ויראלי

אולי אתם גאונים פוטנציאליים? השתתפו בחידון הבא וגלו בעצמכם!

By

December 23, 2020

האם אתם נמנים בין גאוני הדור או שמא יש לכם "הברקות" של גאונות פה ושם?! מבחן התפיסה החזותי הזה יכול להשיב על השאלה הזו בקלות ולבדוק כמה אינטליגנציה יש לכם. לא די בכך שמדובר בדרך משעשעת לבדוק את המיומנות הויזואלית שלכם, זוהי גם דרך מצוינת לשמור על המוח שלכם פעיל, בריא ותקין.

בכל הנוגע לאינטליגנציה, ע"פ רוב הסטנדרטים, חלק הארי של האנשים ממוקמים איפשהו באמצע. יש להם כישורים בסיסיים, יכולות וידע רחב מספיק כדי לנווט את דרכם לאורך חייהם. מנגד, ישנם אלו החכמים בצורה יוצאת דופן, שפועלים ברמה אחרת השייכת רק לבעלי השכל החריך אשר להם היכולת להבין דברים מורכבים ביותר. מדובר בגאוני העולם בו אנו חיים, ולהם ניתן הידע, האינטלקט, התבונה, הכישורים והיכולות שמבדילים אותם מיתר האנשים.

מבחני איי.קיו, או מנת משכל הם סטנדרט הזהב בהם משתמשים כדי לבדוק כמה חכם אדם מסוים. מבחנים אלו מורכבים מסדרת שאלות ובעיות אותם מנסה הנבחן לפתור ולהשיב עליהם. בסופם, מוענק ציון שמחושב בהתאם לנוסחה מתמטית המרכיבה את רמת המשכל המיוצגת ע"י מספרים, בהשוואה לאנשים אחרים באוכלוסייה הכללית שכבר נבחנו באותה השיטה. מבחני איי.קיו הם ארוכים ואורכים בין 20 שעות כדי להשלימם, בעוד חלקים מסוימים בבחינה מוגבלים בזמן.

במקום לבזבז שעות ארוכות במבחני איי.קיו ארוכים ומייגעים, השתתפו בחידון המשעשע והקצר שלפניכם! מדובר בגרסה קצרה בהרבה עם טוויסט ששובר את המבחן המסורתי. צוות האתר שלנו מוסר, שרק גאונים יכולים להבחין בצורות יוצאות הדופן. הניעו את המוח והעיניים שלכם כדי לראות האם יש בכם את מה שדרוש כדי להיקרא "גאונים".

תגובות: