ויראלי

גלו איזה סוג של אימון כושר הוא האידיאלי ביותר לפי צורת הגוף שלכן

By

January 18, 2021

אימון גופני יעניק לכם את התוצאות הרצויות רק אם תתאימו אותו לצורת הגוף שלכן. במאמר הזה נביא בפניכן 4 סוגי גוף נפוצים, וברגע שתחליטו איזה חלק בגוף שלכן דורש את מירב תשומת הלב, תוכלו לבחור את סוג האימון הנכון לפי צורת הגוף שלכן.

גוף אגסי אם צורת הגוף שלכן מזכירה אגס, יש לכן צורת גוף הדומה לזו של ג'ניפר לופז, אלישיה קיז וג'ניפר לאב יואיט. בצורת הגוף הזו, פלג הגוף העליון רזה יותר מפלג הגוף התחתון.

בגוף אגסי, המותנים והירכיים הם החלק המרכזי, אז אם יש לכן גוף כזה, אתן צריכות למקד את האימון שלכן בחלקי הגוף האלו. אבל, עליכן גם לעבוד על פלג הגוף העליון, כולל תרגילים שיערבו את הזרועות והכתפיים שלכם. זה חשוב, בגלל שפלג הגוף העליון דורש תשומת לב זהה לפלג הגוף התחתון.

חשוב מאוד להוסיף הליכה, ריצה ורכיבה על אופניים לאימון הכושר היומי שלכם. התאמנו במשך 45 דקות ביום, 5 פעמים בשבוע. תרגילי הכושר האלו לא יפעילו לחץ מיותר על הברכיים שלכן, הקרסוליים או המותניים. לגבי הזרועות והכתפיים שלכן, התחילו את האימון עם משקלים קלים, והעלו את המשקל בהדרגה.

גוף מלבני אם יש לכן צורת גוף כזו, אתם שייכים לאותה קבוצה כמו קמרון דיאז וגווינת' פלטרו. אתן יכולות ללבוש למעשה כל מה שאתן רוצות – ה"בעיה" היחידה היא שאין לכן קימורים נשיים. בצורת הגוף הזו, החזה והכתפיים נמצאים ברוחב זהה עם קו המותניים.

אם הנשים בקבוצת הגוף הזו מעלות במשקל, הן נאבקות עם השומן באיזור הבטן. האימון חייב לכלול תרגילים שיהדקו את שרירי הבטן וישרפו את השומן המיותר באיזור הזה.

זה יחטב את ויעניק צורה לגוף שלכן. בצעו תרגילים שיעלו את מספת השריר בעכוז. סקוואטים ועליית מדרגות הם מושלמים עבור סוג הגוף הזה. זכרו להפעיל גם את החלקים האחרים של גופכן, ע"י רכיבה על אופניים, הליכה בעלייה וריצה.

גוף בצורת שעון חול זו נחשבת צורת הגוף האידיאלית. לנשים האלו יש מותניים צרות ופרופורציות נכונות מהכתפיים ועד לאגן הירכיים. ביונסה, סקרלט ג'והנסון והאלי ברי הן חלק מהנשים היפהפיות המשתייכות לקבוצה הזו.

המשקל מחולק באופן שווה אצל הנשים הללו. הן צריכות להתאמן קצת בשביל החיטובים, והן נמצאות בקבוצת סיכון להיווצרות שומן עודף בירכיים ובחלק העליון של הזרועות.

אימוני לב וחיטובים הם מושלמים עבור נשים בקבוצת הגוף הזו. זומבה, שחייה ורכיבה על אופניים הן האפשרויות הטובות ביותר. אם אתן רוצות לחטב את הגוף שלכם ולבנות מסת שריר, חשוב שתחזקו את הגב העליון.

צורת גוף אתלטית לג'סיקה בייל יש את צורת הגוף הזו. היא מאופיינת בירכיים צרות וכתפיים רחבות. הנשים הללו מתקשות בדרך כלל למצוא בגד ים בשני חלקים שיתאים להן, בגלל שחלק אחד של בגד הים מתאים, בעוד האחר גדול או קטן מדי.

נשים בעלות צורת גוף אתלטית צריכות להתרכז בחיטוב שרירי הבטן שלהן ועיצוב הירכיים והעכוז שלהן. תודות למערכת החיסונית החזקה מאוד שלהן, הנשים הללו יכולות לבנות שרירים ולשרוף שומן ביתר קלות.

הנשים הללו צריכות להתאמן באופן שאינו דרוש כוח רב מדי וחזרות, כמו רכיבה על אופניים, ריצה או אימונים דומים אחרים.

תגובות: